Poniedziałek – Piątek
8:30 do 16:30

Zadzwoń
do nas:

17 250 94 40

Mailing jako forma reklamy

Sposobów na wypromowanie swojej firmy w Internecie jest wiele. Prym wiodą portale społecznościowe typu social media - Facebook, Twitter, Google+, czy Foursquare. Równie skuteczną formą reklamy jest wysyłanie mailingów z ofertą do swoich potencjalnych lub stałych klientów. Większość z nas powie, że wszelkie reklamowe maile bez zastanowienia i odczytania od razu usuwa, albo traktuję jako spam. Nic bardziej mylnego. Według badań na 1000 wysłanych maili tylko 30 zostanie przeczytanych z czego 10 osób „kliknie”, aby przejść do strony docelowej. Mimo wszystko wiadomości dostają się na skrzynki pocztowe z dużą częstotliwością, a mailingi które są zrobione dobrze są skuteczne – to cała filozofia powodzenia takiej formy reklamy.

Dobrze skonstruowany mailing sposobem na reklamę

Mailing Rzeszów

Mailing Rzeszów

Po stworzeniu dobrego i interesującego projektu tak pod kątem graficznym jak i technologicznym, można zabrać się za rozsyłanie go do naszej bazy klientów. Przy czym należy pamiętać o wytycznych GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych), czyli sposobie przetwarzania danych osobowych oraz wszelkich środków ochrony, które zostały określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. To bardzo ważne, a nie przestrzeganie ów rozporządzenia może skutkować karami finansowymi, a przecież nie o to w tym wszystkim chodzi. Jednym z rozwiązań, by pod kątem prawnym rozsyłanie mailingów było prawidłowe, jest zgoda odbiorców na otrzymywanie informacji handlowych, którą wyrazili akceptując regulamin lub poprzez wcześniejszy e-mail, którym wyślemy zapytanie o zgodę na przesłanie naszej oferty.

Należy pamiętać, że grupa docelowa, do której dotrze nasz mailing powinna być adekwatna do profilu naszej firmy, bo o takich klientów zabiegamy, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Sposób graficzny w jaki daną informacje przekażemy jest zależny zupełnie od nas, jednak im bardziej przyciągnie uwagę poprzez zastosowane kolory, zdjęcia i chwytliwe hasło, tym więcej ludzi się nią zainteresuję, a to jest głównym celem dobrze skonstruowanego mailingu.